Alingsås

Hej på er :) Denna söndag har jag och älsklingen degat i soffan, vart i alingsås och besökt ikea :)
Kollade på film i morse sen vid ett åkte vi och hälsade på Marcus mamma och lillebror i alingsås.
Där var det fullt ös med crossarna haha, marcus lillebror, hans kompis och två grannar var ute och körde.
Vi står och kollar på när den minsta (åttaårig granne) bränner runt på sin minicross, gud va kul det såg ut haha
han var så söt! Så står Marcus och håller om mig medan vi kollar och säger "åh vad jag vill ha barn"
Det värmde i hela kroppen när han sa det, han menade det verkligen.
Det är inte mycket som berör Marcus eller vad man ska säga, men att se den här lillekillen åka runt på
en jätteliten cross som han knappt kunde köra/växla med värmde i hjärtat på honom tror jag :)
Det lät så i alla fall, han är nog allt sugen på en knodd nu, speciellt en kille som han kan leka med
och lära allt han kan ;) haha. Men men, det får dröja :)

Vid sex åkte vi till ikea, vi köpte tavlor, kollade på gardiner, köpte hyllor, ljus och en ny taklampa :)
Nu har vi precis ätit och kollat på the Bachelorette. Ska nog äta lite godis nu och bli ännu fetare ^^,
låter bra va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0