Brunch

Oj vilken mysig dag jag haft :) Dagen började tidigt med att jag åkte till Kungsbacka.
Skulle till min blivande chef och skriva på anställningsavtal till mitt sommarjobb :)
Sen for jag direkt till sandarna i Göteborg för att äta brunch hos Emma i min grupp.
Hela grupp 5, alltså tio personer, träffades och bara åt och pratade och övade lite inför redovisningen.
Det var verkligen jättekul att dra ihop alla, jag var där vid elva och kom inte hem förän nu, fem timmar senare!
Alla hade med sig någon "matvara" var, så vi fick ihop smörgåsar, pålägg, koktägg, äggröra, pannkakor
med glass, grädde, sylt, banan, vindruvor och hallon!
Och en himla massa mer!
Hur gottit som helst :D Känns bra att ha hamnat i en sån bra grupp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0