Desperate!

Phew, hann hem till tio över! Såg fem minuter innan första pausen som är nu :)
Dansen gick bra, var riktigt kul. Vi gjorde samma koreografi förra veckan,
så den satt hyffsat idag så jag kunde ta ut rörelserna mer, hade inte så ont i kroppen heller,
vilket jag brukar ha pga diskbråcket. Dock krånglar min vad, den krampar och låser sig när jag hukar =/
Alltid ska det väl vara nått ;) inte sant?
Snart kommer älsklingen hem också, han jobbade långt borta idag, kommer inte ihåg vad.
Men han ska köpa med sig lite mc Donalds mat hem till oss :) mumma.
I morgon är jag ledig igen, eller ah, inläsningsdag kan man väl säga, är ju tenta på fredag!
Så det blir lite sovmorgon, sen ska jag träffa några tjejkompisar för att plugga i biblioteket vid 12.
Tror jag sätter mig i skolan en stund innan och pluggar lite själv, kanske vid 10-11 tiden någon gång.
Jaja, ha en bra fortsatt kväll <3



Kommentarer
Helena

Brukar läsa din blogg men inte kommenterar så jag ville bara säga Hej och att jag gillar den :)

2011-03-16 @ 16:22:52
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0