Detta suger

ååh va detta suger! Har fortfarande sjukt ont i halsen =/
Sov från klockan 13 till 16 förut men det hjälpte inte mycket, kände mig ännu sjukare när jag vaknade.
Nu ska jag iväg till dansen =( är hur opeppad som helst men kan inte missa moderna mer,
så det blir väl att kolla på när de andra dansar och försöka memorera koreografin så gott det går..
Dansa däremot tror jag inte är någon bra idé =/ ååh va tråkigt!!

Har i alla fall fått pluggat en timme ungefär, bättre än inget ^^,
Vi ska ha en webbtenta på cellen, vävnader och hud som öppnar idag och stänger om några dagar.
Man har obegränsat antal försök men måste ha kommit upp i 90% rätt innan den stänger om några dagar.
Testade på den nyss och det var inte det lättaste må jag säga ^^, fick 40% rätt haha
Men men, får göra om den i morgon eller i helgen några gånger :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0