Fräsch hår

Som sagt var jag och klippte håret förut idag, det var ju faktiskt ett hår sedan ;)
När Eirin (min frisör) kollade på mina toppar då jag sa att det var ett år sedan och de var slitna
skrattade hon och bad ALLA på salongen att komma och kolla på mitt hår!
Hon sa till mig (på skoj) att jag lika gärna kunde gå hem igen, haha, hon tyckte det inte alls var slitet,
och verkligen inte med tanke på att det var ett helt år sedan sist.
Jag fick beröm av alla för mitt blanka, långa och starka hår, ingen trodde mig när jag sa att det var så länge sedan!
Eirin var typ i extas och blev ännu mer förvånad när jag sa att jag inte använder inpackning, jag fönar och plattar håret ofta
Det var kul att höra att man har bra hår iaf ;) Men vi klippte det ändå :) Jag ville få det fräscht!
Det blev ungefär 5-7cm som klipptes av och det känns jätteskönt!
Fick dock ingen bra efterbild på håret direkt, men visar förebilden och sätter ett rött sträck vid där jag klippte ungefär.
Sen har jag en framifrån (efterbild) bara så ni får se hur topparna är, klippte håret rakt av.


Det ser ut som att jag har mörkare hår på efterbilden men så är det inte,
det beror på blixten och ljuset i rummet. Har väl en blandning mellan färgerna i verkligheten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0