Härligt vårväder!

Gud vilket härligt väder det blir idag! Man blir på så bra humör :)
Kanske våren äntligen är på väg nu, vi hoppas det!
Idag har jag varit på min praktikplats hela dagen, 8.30-16.30
Det var min sista dag idag vilket kändes lite konstigt, tråkigt liksom.
Men samtidigt väldigt skönt! Nu kan jag fokusera på tentan i morgon och på torsdag
och början på nästa vecka redovisningen! Det behövs fokus på det nu om jag ska klara kursen haha.
Nu sitter jag och äter chicken nuggets och kroketter med dressing, mums ;) haha
Ska ta det lite lugt, plugga lite och kolla lite tv, innan jag åker till dansen.
Idag är det commercial street med Jessica, den börjar 19.30 så åker hemifrån vid sju ungefär.
Så det blir inte jättemycket tid här hemma nu mellan praktiken och dansen, men men.
Sen får jag skynda mig hem! Det är ju säsongsstrart för Desperate Housewives idag!
Det börjar vid 21.00 och jag slutar dansen 20.30 och det tar mig en halvtimma nästan med spårvagnen,
så får springa upp från hållplatsen till lägenheten ;) haha missar nog första delen innan pausen =/
Nä nu ska jag inte sitta här och skriva mer!

Puss på rumpan, passa på att gå ut i det fina vädret innan solen går ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0