Ikea

Idag vaknade vi klockan halv 2 här hemma,
känns inte okej även om man är vaken till 4 på natten innan.
Jag får liksom ångest när jag sover bort hela dagen.
Så vid halv två fick jag ryck och tyckte att vi skulle städa.
Och eftersom mina kläder inte får plats någonstans spelar det inte så stor roll om man städar,
de ligger ändå framme någonstans ändå.
Så jag drog med mig mannen till ikea och vi köpte äntligen min efterlängtade byrå!
Nu kan jag ha lite vikta kläder också,
i garderoben kan man bara hänga och det kan va så jobbigt tycker jag.
Så nu har jag båda :) vikt och hängt haha
Här har ni en bild på min älskling, ganska kass sådan men den får funka ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0