kalas + fest

God morgon på er :)
Idag är det lördag och jag har fullt upp.
Haft en mysig morgon med min pojke,
men nu ska jag göra i ordning lite här och kanske plugga.
Sen vid kl. 3 ska jag på 9-årskalas hos mitt kusinbarn,
sen är det 20årsfest i Olskroken :)
Ska bli jättekul, hoppas inte min hals blir värre bara =/
Eller, vafan gör det, jag är ledig i morgon ;) mohaha
Party all day and all night ;P haha


Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men jag tror det blir ngt sånt här :)
Klänningen + leggins/strumpbyxor eller ngt.


Kommentarer
Olivia

Therese, where the heck do you get dresses like that?? A dress like that would be perfect for my tattoo to show off;-)

2011-03-05 @ 13:20:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0