Shiiiit

Oj oj oj..
Det blir nog inte så skönt att börja nästa kurs trots allt haha
Hämtade ut två av mina böcker som jag beställde i förrgår,
den tredje (engelska) ligger hos mina föräldrar i Onsala.
De som jag har hemma nu är medicinsk terminologi (översta två bilderna)
herregud säger jag bara! haha kolla sidorna! så är hela jävla boken!
Bara massa termer och ord..
Den understa är en bok om människokroppen, anatomi och fysiologi,
verkar vara en riktigt bra bok, jätteintressant men gud, det blir en utmaning det här =/
Men det ska faktiskt bli kul!




Kommentarer
Josefine

åh tack söta du ! ser att du pluggar till sjuksköterska, det är inte det lättaste va ?

2011-03-09 @ 18:47:13
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0