Storhandling

Efter att jag kommit hem från frissan så åkte jag och Marcus och storhandlade.
Och oj vilken storhandling det blev! Normalt när vi storhandlar handlar vi för ca 1500 max,
men idag blev det för 2000kr! Vet att det inte låter överdrivet mycket för en storhandling,
men med tanke på vår lilla kyl och frys så är det väldigt mycket som ska tryckas in ;)
Men jag fick in det tillslut :) men det tog sin lilla tid vill jag lova ;) haha
Nu har vi i alla fall ätit tacos :) riktigt gott det!
Skulle egentligen på 20årsfest idag hos Camillas pojk men jag orkade verkligen inte =/
Blev lite dålig efter sprutan i morse, trött, huvudvärk och feber.
Så tar det bara lugnt här hemma i stället, känns tråkigt men det behövs.
Var så himla trött att jag somnade både på bussen på väg till klippningen och på väg hem.



Hela köket vart belamrat haha jag plockade in alla varorna (fem fulla kassar!!)
Och Marcus chillade med att vika ihop påsarna ;) haha
Han har det för bra den alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0