Stress

Är ledig idag men inte fan kan man ta det lugnt.
Shit va mycket grejer jag har att göra alltså!
Idag ska jag lämna in en inlämning inför seminariet som är på torsdag.
Jag ska skriva om en omvårdnadssituation och koppla det till hur patientens integritet och värdighet
kommer till uttryck, samt koppla till en engelsk artikel som jag själv måste leta upp som ska handla om liknande,
SAMT
koppla till någon av de olika etik teorierna vi sk ha läst om i litteraturen.
SCHEISSE säger jag!
Dessutom måste jag läsa massa mer litteratur till seminariet och börja plugga till tentan som är om 1½ vecka!
Plus att jag har tvättid klockan 4 och efter det ska jag dansa och kommer inte hem före kl. 9 =/
Ååååh va skönt när den här kursen är över!
Om jag nu klarar tentan ;s annars blir det INTE roligt, hahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0