10 pass kvar!

Nu sitter jag på bussen på väg hem från praktiken. Usch va trött jag var i morse, sov typ fyra timmar, suck. Men nu är jag ganska pigg faktiskt :)

Jahopp, då går man på lite jullov idag då ;) fyra lediga dagar haha. Och sen är det faktiskt bara tio pass kvar på praktiken! Tio fjuttiga pass och så är jag sjuksköterska sedan! Fan jag är så jäkla stolt alltså! 22 år gammal och redan sjuksköterska :) så himla skönt, jag har ett yrke! Börjar se fram emot att jobba, är inte lika rädd för det längre. Mycket har hänt de senaste veckorna.



Kommentarer
Christine Strandberg

Gumman - du kommer bli bästa sjuksköterskan i stada! Du är fantastiskt duktig, noggrann och medkännande så du kommer klara det galant. Har du dessutom bra kollegor kommer de att vara dig behjälplig och du kommer att växa dag för dag. Don´t worry - Be HAPPY! Älskar dig.

2013-12-29 @ 13:00:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0