Lördag

Veckorna drar förbi fortare än någonsin just nu känns det som.
Jag och Ghaza har kommit en bra bit på uppsatsen nu så det känns bra,
även om det är tungt och mycket som ska göras och pillas med i samband med den.
Igår satt vi hemma hos mig och skrev på metoden, problemformulering och syfte.
Bakgrund och inledning är kvar så resultat och diskussion är kvar,
och massa fix däremellan med att finslipa varje del såklart. Det är ett projekt och det tar tid.
Om ungefär en månad siktar vi på att vara klara, det ska vi nog fixa :D

Jag hann även med ett besök på gymmet igår, kan säga att det var tre månader sedan jag var där!
Men var ju trots allt sjuk hela sommaren och jobbade som ett as så har liksom inte haft tid.
Men ett par pass har jag åtminstone gått på emellan och dansat två gånger ;) hehe.
Nä, ska väl komma igång med det också nu, om man kan få vara frisk ;P
Just nu mår jag bra i alla fall och hoppas för allt i världen att jag klarar mig från sjukdom ett tag nu!

På kvällen igår hade vi tjejkväll här hemma, vi gjorde både pizza och tacos! haha
Så går det när man inte kommer överens ;) Nä men det gick jättesmidigt.
Sedan åt vi massa godis och grejer och spelade spel. Va kul vi hade. Mina fina tjejer <3
Jag är så glad att jag har så fina människor i mitt liv.

Gårdagen var alltså en lång dag, tjejerna åkte hem strax efter tolv,
sen satt jag och Marcus och kollade på debatt och diskuterade politik hahahaha.
Så kan det gå ;) Otippat, gamla gifta paret ;) haha nä då.

Idag har jag haft världens slappaste dag, bara läst, badat, kollat på tv, målat naglarna m.m.
Så himla skönt :) Lägger upp lite Instagrambilder från senaste dagarna här nedan.


Mina tjejor när vi spelade "galenpanna" igår, skitkul!
Jag och Ghaza gjorde omelett efter en heldags pluggande igår :) Gud så gott det blev!
 

Göteborg var riktigt vackert i tisdagskväll när jag var på väg hem från dansen, regnbågar överallt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0