Andra veckan

Hej på er :) jag ligger i soffan och kollar på tv. Sambon snarkar här bredvid sedan flera timmar tillbaka haha :) trött kille som varit i full fart med att städa här hemma hela dagen. Blev riktigt imponerad när jag kom hem från jobbet faktiskt :) satt upp brandvarnare har han äntligen fått gjort oxkså! Kanon.

Idag började andra veckan på jobbet. Jag tycker det går bra och trivs super! Känns så roligt att ha börjat jobba :) två veckor bredvidgång kvar sen jobbar jag dör självständigt. Och hur underbart är det inte att börja tjäna pengar?! Tjohoo
I morgon är jag ledig :) ska handla, tvätta och dansa. Dansen drar igång i morgon igen efter juluppehållet. Eftersom vi lägger våra egna scheman så funkar det att dansa trots att man jobbar shift :) 


Kommentarer
christine strandberg

Vet att du är en självständig person men du behöver väl inte dö självständigt också - och absolut inte redan direkt efter de 2 veckornas bredvidgång - det tillåter jag inte. :) Kramis

2014-01-29 @ 19:33:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0