Mitt i veckan

TIden springer ifrån mig just nu, hinner inte med något mer än praktiken faktiskt.
Har hur mycket samtal som helst som behöver ringas, arbetsgivare ringer mig dagligen
och träning är det inte tal om att jag skulle kunna hinna med just nu. Jäkligt kasst.
Har sju eventuella jobb just nu men inget känns helt rätt liksom,
önskar att jag bara hittade något som kändes liksom "wow" här ska jag va!
Det som lockar mig minst är också det som ger mest betalt, den suger ju.
Aja. Praktiken går bra i alla fall, trivs kanon, roliga arbetsuppgifter och grymt skön personal.
Typ inte en enda sjuksköterska över 30 ;) haha nä inte riktigt men unga är dem verkligen!
Idag och igår har jag haft huvudansvar över en patient, alltså gjort allt med patienten
och lagt upp en plan och rondat med läkaren. Övriga patienter har jag bara hängt med på när jag haft tid.
Känns bra och om inte allt för lång tid kanske jag kan börja ta två patienter och sen tre.
Vi får väl se hur långt jag kommer :)
Ena stunden på praktiken kan jag känna liksom "fan va bra jag är, detta grejar jag"
och andra stunden känner jag mig helt lost och tänker "shit alltså, kommer aldrig klara det".
Det är väldigt frustrerande, men det blir väl bättre förhoppningsvis.
Om en vecka är det dags för mittsamtal och om två veckor är den praktiska tentan över.
Hoppas verkligen jag klarar den! Fy satans va nervös jag är, redan!

Nu ska jag göra lite middag, kom ganska nyss hem från praktiken.
Ledig i morgon, enda lediga dagen denna vecka då jag gör helgen.
Sexdagarsvecka, alltid lika kul ;) eller kul är det väl men man blir ju helt slut!
Desto skönare är det med fyra dagar nästa vecka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0