Verkligen inte långt kvar nu

Nu drar det ihop sig rejält inför examen! 40 dagar återstår.
Första veckan på praktiken (som är det enda som är kvar) är över. 
Sex veckor kvar.
Både uppsats och den teoretiska sluttentan är godkända! Helt obeskrivligt.
Tänk att nu är det verkligen bara en praktiska kvar!
Om två veckor kommer den praktiska slutexaminationen, det är som en uppkörning lan man säga :) och fy fasen vad nervös jag är! Då är det liksom meningen att jag ska arbeta helt självständigt och ha ansvar för en patient och göra allt som ska göras med denne medan examinatorn följer efter som en skugga, haha. Men det kommer säker gå bra det också precis som allt annat :)

Har även varit på ytterligare en intervju som jag berättade om i förra inlägget. Gått på tre stycken totalt nu och lär förhoppningsvis gå på två till snart. Usch, vet verkligen inte vad jag vill göra när jag är legitimerad! Just nu är det helt oklart vart jag kommer jobba och med vad. Hoppas jag kan bestämma mig relativt snart :/

Idag har vi städat och julpyntat lite. Var även iväg på en liten julmarknad här i närheten på eftermiddagen och sen gjorde vi misslyckad knäck och skitgoda lussekatter ;) snart blir det sängen! Sex pass på praktiken nästa vecka, börjar med ett kvällspass i morgon :) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0