v.44

Känner att det är dags för ett nytt inlägg här i bloggen.
I fredags var en bra dag, vi hade redovisning av IPL:en och avslutade där med delkursen.
Vi lämnade även in vår C-uppsats, mycket skönt. Opponering är om cirka två veckor.
Denna veckan som vi egentligen har till uppsatsskrivande är alltså helt tom.
Det innebär att jag har hela veckan på mig att plugga inför sluttentan.
Hur bra som helst att ha tid att plugga men samtidigt är det så svårt för mig att komma igång.
Det blir liksom inte av! Jag kollar på tv och gör annat haha, vet ju inte vart jag ska böra.
Det är så himla mycket att plugga på att det känns hopplöst.

I morgon är det återbesök hos reumatologen och sen drar jag nog till gymmet en sväng.
På onsdag ska tjejerna som jag umgås med från klassen ses och plugga tillsammans.
Torsdag och fredag får jag plugga själv och klämma in något pass på gymmet.
Fredag och lördag kväll blir det jobb. Söndag är ledigt.

Denna helgen har jag bara slappat och haft det gött.
I fredags kväll var jag och Marcus bjudna på middag hos Elin och Alexander.
Himla gott och mysigt :) Idol kollade vi på också såklart!
I lördags var jag med mamma och pappa, vi var på biltema, plockade äpplen i deras trädgård
som vi gjorde äpplepaj på och sen åt vi hummersoppa på pappas fångade humrar :)
I går hade jag och älsklingen städ- och fixdag här hemma.
Vi var även iväg och handlade. På kvällen slappade vi i soffan med tacos och godis.
Perfekt helg!
Fick till och med sökt ett jobb i helgen :) Vet inte ens om jag vill ha det haha, det är en nattjänst nämligen.
Men tänkte att det var lika bra att söka, kanke får mig att komma igång med sökandet.
Det var trots allt sista ansökningsdag, man kan ju inte förlora något på att söka.

Nu ska jag försöka sätta igång med lite plugg :)
Bjuder på en mycket snygg och seriös mobilbild på mig och gubben min ;) tagen hos Elin i fredags haha. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0