Den senaste veckan

Andra veckan i skolan för terminen har gått och vi har äntligen börjat komma igång med uppsatsen
jag och min skrivarkompis :) Det är en kandidatuppsats som de flesta program skriver
under slutet av utbildningen. Vi har halva terminen på oss att göra denna och sen blir det praktik.

Dansen har även börjat, egentligen förra veckan men då var jag i Grekland, tycker att det verkar
vara en bra danslärare med go stil. Ska bli kul att dansa igen efter sommarens uppehåll.
Det är inte riktigt den vanliga stilen som jag och Jessica brukar dansa denna gången.
Nu är det en manlig lärare och inte lika feminin dans, men det verkar som att det blir bra :)

I helgen har jag träffat mina fina vänner. I fredags var jag ute och åt med sommarjobbskollegorna.
Igår var jag hemma hos mina föräldrar och solade och åt grillat. Kvällen spenderades
med Amanda och Elin, Amanda hjälpte mig att färga mitt hår, vi la i en mörk toning.
Så man ser inte jättemycket skillnad men det ger lite mer färg och lyster :)
Vi drack vin och satt på Amandas tak och bara pratade, så mysigt.
Idag är riktigt slappdag, jag har trott att jag vart väldigt allergisk senaste dagarna
men det verkar som att det vart en förkylning som legat och grott för idag vaknade jag upp
och kände mig jätteförkyld! Även lite ont/öm i halsen. Skippar träningen i morgon och hoppas
att det går över, ingen feber i nuläget i alla fall så det är ju bra.
Har kollat på tv och sovit hela dagen hittills :) Ikväll kanske jag och Marcus skulle ut och äta,
vi får se om det blir så eller om vi bara äter hemma i stället.

Lägger upp lite bilder från senaste veckan som hittills bara kommit ut på Instagram.

Pappas nya leksak som jag fick äran att köra igår, haha, riktigt kul! :D

Bild på mig från i fredags när jag skulle ut med kollegorna.

Testade på att göra kaviarnaglar, blev ganska fint men vad obekvämt och opraktiskt!
Kunde ju inte ens dra fingrarna genom håret utan att det fastnade i naglarna och de små pärlorna
trillade av. Satt och rev bort det under kvällen hahaha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0