Veckan från helvetet

Då var det väl tid för att uppdatera bloggen igen, haha. Känner att det blir allt mer och mer sällan men vill ändå ha kvar den av någon anledning. Det är ju så kul att själv titta tillbaka i efterhand och se hur man mådde och vad man hade för sig :)

V.46 nu alltså, veckan från helvetet är här ;) 
Måndag - opponering på en annan students uppsats och två åhörarsittningar
Onsdag - respondering av vår uppsats och en åhörarsittning
Fredag - sluttenta 

Fatta att denna vecka avgör om jag får min legitimation eller inte! Nu sitter jag på bussen pp väg hem från denna skoldagen och opponeringen gick över förväntan, så den är vi godkända på i alla fall :) nu ska jag hem och läsa på vår uppsats så jag kan den som ett rinnande vatten till på onsdag ;) är även ledig i morgon för att läsa på och förhoppningsvis hinna plugga lite inför tentan som är på fredag också. Annars är det bara torsdagen kvar för att plugga till den. Satans alltså va nära det är nu!!

Om två månader har jag tagit examen!


Bild från Facebook som ghaza tog efter vi klarat opponeringen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0