Åhhh..

Även om jag älskar min pojkvän över allt annat så blir jag jävligt irriterad ibland. Jag fattar att han tycker sitt jobb är väldigt viktigt, speciellt när han praktiskt taget börjat om på ny kula, men han sätter sitt jobb före ALLT! Han skulle ha semester med mig förra veckan, va han ledig? Nej, han jobbade fyra av fem dagar, inte hela dagarna men ändå, bara det att han åkte iväg på morgonen liksom för att de bad honom sätta upp någon dörr eller ngt fönster. Ett: han kan inte säga nej. Två: är han hemma en hel dag blir han jätterastlös, han älskar att jobba. Därför ska det bli så jävla skönt när vi åker till Cypern, för då kan inte hans arbetskamrater ringa och be honom jobba.

Anledningen till att jag drog upp detta just nu var för att han inte kommit hem än! Jag menar han började jobba 7 i morse?? Klockan är 9 nu? jag ringer och undrar var fan han håller hus och han svarar med sådär irriterande övertrevlig röst "heeeej älskling" gaah, han är 2h uanför göteborg!! Alltså, han kommer inte hem förän typ 12? Då ska han sova för att sedan gå upp igen om sex timmar.. Jag kunde gjort något annat ikväll än suttit vid datorn..

Jaja, jag har iaf tröstshoppat lite mer XD det blir inte bara leopardskorna utan även ett par 16 cm höga :O kilklackar med nitar på :D <3 även en svart spetsklänning med jättedjup rygg :) nu går hela lönen åt men vafan, jag blir förhoppningsvis fin iaf ;) hihi ooh just det, en ny bikini också! Svart bh-bikini faktiskt ^^,


Kommentarer
p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: åh, tack sötnos, detsamma!!:D nästa månad, har vi varit tillsammans i 3 hela år! Du och din pojkvän då?^^ Ja, jag vet att han är den rätte nu efter snart tre år:D hihi tack, glad jag blir!:'D



allt bra med dig?^^

2010-08-26 @ 10:03:52
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0