Ajj..

Fy vilken mensvärk jag har idag då :( inte alls kul!
Vill inte jobba mer, den här dagen skulle istället spenderats på liseberg tycker jag,
åkt massa roliga attraktioner och ätit sockervadd :) men ikväll ska vi dit iaf!
Eller så skulle man legat vid stranden, det blev ju faktiskt riktigt varm! Eller iaf när solen står på.
Känns helt klart att det är kyligare i luften trots att det är helt vindstilla.

Mitt paket från Ellos har kommit idag också :) Det gick snabbt!
Hämtar ut det påväg hem från jobbet vid 4.
Nä nu får jag alls jobba vidare, vad är det här! haha


Kommentarer
Madde

Hej! o Tack! :)

Nej jag läser till undersköterska för att sen gå vidare med sjuksköterska som jag egentligen vill bli, för att sedan kuna bli barmorska. Det är min plan iaf. fast det är en lång bit.. hehe. Vad gör du själv? :)

2010-08-27 @ 16:45:46
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0