bläää

Fy vad mätt jag blev! Tryckte i mig en hel Ben & Jerry helt själv! Marcus också för den delen,
inte bara det att han åt upp den, det tog honom typ 10 minuter med XD haha ♥

Det blev inte den spanska filmen utan Baksmällan i stället :) Har sett den innan men den kändes mer rätt.
Hyffsat rolig och jag orkade inte se en film där man måste tänka haha, lat som jag är ja.
Nu har älsklingen somnat, som han gör nästan varje kväll vid den här tiden, han går ju upp 6 på morgonen,
tillskillnad från mig, jag går upp sent på morgonen och är därför inte trött när han behöver sova haha.
Men det är bra, då får jag lite tid att blogga utan klagomål ;) haha närå han klagar inte.
Har även satt på en film i mig genre, Fame :) dans/musikal-film, inte jättebra men helt ok att typ somna/blogga till!

I morgon tänkte jag lägga upp ytterligare en bildbomb i kategorin "times of my life" bilder från turkiet där jag var nu i juni direkt efter studenten :) Blir nog ganska mycket bilder i morgondagens inlägg, men det är väl bara kul?
Jag älskar att läsa andras bloggar när det är mycket bilder iaf =) därför lägger jag upp det själv med, sen så älskar jag att pilla med bilderna lite innan, inte photoshoppa dem utan bara justera färgerna och intensiteten lite.
Så de blir sådär extra fina :D

Natti natti :* hörs i morgon!


Kommentarer
Josefin , mamma till Theo

Nämen vad lusigt ! ;) haha ! Vad gick din pojkvän på gymnasiet då ?

Och föresten , när/har vi träffats , jag kan liksom inte placera dig ? :)

2010-09-01 @ 08:10:04
URL: http://babygirrl.bloggplatsen.se
lovisa

sv: ja absolut:) nejmen aj:/ kommer det fixa sig eller?

2010-09-01 @ 08:37:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0