egyptiska gräshoppor?!

Måste bara skriva detta, kom på det nu..
När jag jobbade förut så var det världens största gräshoppa
inne bakom disken! Den var säkert 7 cm lång och jättetjock!
Den hoppade mot mig och jag skrek till, alla i butiken 
(ganska många eftersom det är lördag) vände sig om haha XD
Jag sprang bort från disken om man säger så och ut till de andra
och frågar desperat om det är någon som inte är rädd haha
de flesta var också, liksom jag rädda för de såg hur stor den var
men tillslut hjälpte en man mig att döda den XD
han vågade inte
släppa ut den.

Fy alltså det var det äckligaste jag sett nästan!
Var skakis flera timmar efteråt och gick och letade efter fler överallt
Men hittade inga iaf, den måste ha kommit in under dagen då vi hade öppen dörr..



Kommentarer
Madde

Ja man måste läsa till sjuksköterska först, sen jobba typ ett år som sjuksköterska SEN kan man vidare utbilda sig till a, barnmorska om du vill de! :D Ja, verkar jättekul verkligen hoppas vi når dit en dag ;)

Jag läser på distans. Men ska försöka läsa så fort som möjligt, jag vill bara bli klar!

Vilka ämnen du läser beror på vad du har betyg i sen innan.. Jag hade gjort ganska mkt sen innan så utbildningen skulle bara te mig ett år trodde läraren :)

Men nu till hösten ska jag läsa lindrande vård. Och omsorg o medicinsk grundkurs sen så ska jag ha tre veckors praktik också! Så kommer bli jätte kul!



Lycka till! :)

2010-08-28 @ 23:10:19
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Madde

Ja det är verkligen jättesvårt o komma in tyvärr :( Jag har också sökt till sjuksköterska, tre ggr. Jag kommer verkligen inte in jag heller.. :(:( Därför hakade jag på undersköte istället.. :/ Blir nog lättare o komma in på sjuksköterske då hoppas jag, annars får jag plugga upp mina betyg tänkte ja.

Men på undersköterske var det lättare o komma in.

2010-08-28 @ 23:29:27
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0