Fan fan fan..

Skrev nyss världens inlägg om vad som hände mig idag men råkade tydligen radera det? :S
Var med om en liten olycka på väg från kungsmässan, jag och Amanda skulle åka hem
efter att ha fikat med Emma och shoppat lite. Backar ut från parkeringsplatsen och kör rakt in i en annan bil! 
Den var påväg förbi mig bakom mig om man säger så. Amanda trodde jag fick kärringstopp haha.
En jävla buckla blev det på hennes bil men knappt något på "min" (Marcus) bara en repa.
Efter att ha fyllt i massa försäkringspapper och grejer åker vi därifrån,
jag släpper av Amanda på hennes jobb och ringer därefter Marcus och börjar störtlipa av all nervositet
och av chocken. Möter upp honom i kungsbacka (vi skulle köpa varsin ipod)

Har förresten en alldeles för snäll pojkvän som menar att han kan stå för skadorna och självrisken.
Men nej, mitt misstag jag ska stå för konsekvenserna. Fattar inte att jag inte sgå den jävla bilen?!
Han ringer iaf upp sitt försäkringsbolag och de förklarar att det antingen blir 1000 kr eller 5000 kr
självrisk beroende vad de kommer fram till utifrån papprena vi skrev på =/ Hoppas verkligen på 1000.

Efter att han lugnat mig lite går vi iaf in och köper var sin leksak:)

Jaja, nu har jag iaf en rosa liten ipod nano 8GB,
ingen värsting mp3 precis men den räcker gott och väl för mig :)
Marcus ville ha en lite fräckare modell ;) haha en touch några hundralappar dyrare,
den har massa appar och tillgång internet om man är på "trådlöst område" så att säga.
Har ingen bild på min nya lilla skatt men däremot en på min nya tröja :)
Köpte den för 99kr på H&M, det tyckte jag var värt. Trekvartsärm med lite spets och puff på armarna :)
(Och ja, min vita bh lyser igenom, men det syns bara på bild pga blixten)



Kommentarer
Amanda Sellersjö

ahahahhaa kände på mig att du skulle gråta när jag hade gått <333333 och kände på mig att mackan skulle erbjuda sig att betala! HAHA. fan synsk ju

2010-08-27 @ 00:00:19
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0