Godmorgon!

Gud vilket oväder det var i natt, kunde inte sova :( Gick och la mig ganska sent,
kollade på film en del innan jag skulle sova eftersom måndagar = nya filmer från jobbet.
Såg den nya (kommer inte ihåg vad den heter) med Jennifer Aniston och Gerald Buttler
eller vad han heter, den va rätt bra :) lite seg ett tag kanske. Klockan va typ ett
när jag gick och la mig nästan, Marcus hade somnat för länge sedan, så oskar det och blåser
som fan där ute =/

Nu sitter jag här i min jobbtröja haha, använder den mer som sovtröja, ser ni vad det står?
I love you Philips Morris, ni vet filmen? Gud, den filmen var verkligen inte som jag trodde,
den är ändå från elva år?! de hade bögsex i verkligen hela filmen och massa fula ord hela tiden!
Skulle aldrig rekommendera att 11 åringar såg den. 
   
Special K's red berries blev det till frukost idag, vaknade och var så sjukt röksugen,
håller ju på att sluta röka och bara feströka igen ^^, haha, har klarat två hela dagar
utan en enda cigg nu, och då räknar jag alltså inte med idag. Så i stället för att röka
tog jag världens största skål med flingor :) haha funkade ganska bra mot suget.
Nä usch, jag ska inte röka så mycket mer, det är verkligen inte bra! fy Therese!
Nu ska jag käka upp här och sen ta på mig :) Om en timma ska jag vara på jobbet
och då får vi vekrligen hoppas att internetpromblemet är borta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0