gym, the sims och matlagning ♥

Godmorgon! Nu har jag vaknat, blev lite senare än jag hade tänkt mig, vill börja gå upp i tid på morgnarna (gud, stavas det verkligen så?) även de dagar jag är ledig, annars sover jag bort hela de dagarna och det är så tråkigt när man märker att hela dagen gått =/ Måste ju börja ta tag i mitt liv lite nu, men det har varit skönt att kunna sova ut flera dagar i veckan nu efter studenten, det behövdes! Nu sitter jag i mina myskläder och äter hönömacka (mmmh) och lyssnar på bumpy ride, den är så jävla skön! man vill bara dansa när man hör den ju!

I alla fall, gym, the sims och matlagning är det som står på schemat idag tror jag :) som det känns nu iaf. Så tänkte snart ta på mig träningskläderrna och pallra iväg till gymmet, därefter hemåt igen för att ta det lite lugnt, det är ju faktiskt mysväder där ute så kanske blir lite sims eller tv :) När mamma och pappa kommer hem ska mamma och jag laga mat tillsammans, vi ska börja göra det någon gång i veckan så att jag lär mig lite rätter tills jag flyttar hemtifrån. Har till och med köpt en jättefin receptbok där jag ska skriva upp alla mina favoriträtter :D det ska bli jättekul det här faktiskt, så har jag en bok full med goda rätter när jag och Marcus flyttar :) perfekt!

Marcus jobbar sent idag =/ han har börjat på en ny arbetsplats fast jobbar fortfarande för samma chef, men det är ett företag som precis dragit igång så det är bara Marcus och en kille till som driver företaget just nu så det blir mycket övertid nu i början, alltid mycket jobb med nya företag. Sen ska han ju vara ledig om mindre än två veckor när vi åker till Cypern också, så då får han jobba extra mycket nu. Tråkigt för mig att han inte är hemma, men han gillar att jobba :) haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0