gymmet, here I come!

Tänkte åka till gymmet och svettas lite innan jobbet :)
Börjar jobba klockan 4 så får nog rappa på nu!
Klippte av mina gamla leggins nu också, skönt!
De hade värsta fula hålet i sig över ena knät efter jag ramlade med dem en gång ^^, haha.
Nu är de av, praktiskt och skönt nu på sommaren,
fastän den snart är över blir det jäkligt varmt inne på gymmet =/
sist jag var där svettades jag som ett as! och jag brukar inte ens svettas?
Har faktiskt varit på gymmet helt själv tre gånger på typ två veckor :O
det är duktigt jobbat tycker jag!

Blir roligare när vi kommer igång ordentligt dock, jag, Amanda och Elin :) Nä, nu måste jag åka!


Cool tjej på väg till gymmet! (notera att de inte är vidare seriösa)





Kommentarer
elin

längtar ihjääl mig tills vi är igång!!

Hahaha skön blogg du startat din fis :)

2010-08-25 @ 18:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0