Hår

Det är verkligen helt sjukt vad mitt hår växer! Sitter och kollar på bilder på bilddagboken och hittade den här bilden, den är nästan exakt ett år gammal, så på ett år har mitt hår säkert växt 20 cm, har dock klippt mig tre gånger däremellan så nu är det väl kanske 15 cm längre än vad det är på bilden.



Såg också på bilddagboken att idag, 25 augusti, är det ett år sedan jag gjorde halkan :) Det är så kul att kolla igenom bilderna och se vad man gjort de senaste åren. Jag menar bara det senaste året har Marcus hunnit flytta ut från huset, flyttat tillbaka, jag har varit i sälen två gånger, utomlands två gånger (grekland och turkiet) jag har jobbat på äldreboende och nu på videobutiken, jaghar gått från brunett till blond till brunett igen, jag har tagit studenten och förlovat mig! Det är helt sjukt verkligen..
Nu förtiden är jag inte så aktiv på bilddagboken längre, laddar nästan aldrig upp bilder. För några månader sedan laddade jag upp bilder varje dag och skrev alltid under dem vad jag skulle göra eller hade gjort under dagen, så nu får bloggen ta över bildagboken kan man väl säga :) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0