heeeeej bloggen!

Vet att ni saknat mig ;) Har ju inte bloggat på några timmar XD haha
Nej jag skojar, men jag har iaf kommit hem nu efter att ha gymmat med Amanda.
Tog moppen dit, kom på att bilen va såld =/ och min bror hade mitt busskort
så jag hade inte mycket val, hehe. piiinsamt! 19 år och åker moppe liksom? dah.
Skämt å sido, nä nu får jag skärpa mig, vet inte vad det är med mig!

Nu ska jag städa :( Marcus tvingar mig!! Han får damp för att det ser ut som fan här
och fattar inte varför jag inte kan städa om dagarna nu när jag ändå bara går hemma XD
haha, ja jag är lat, sooo?


Kommentarer
Amanda Sellersjö

pratar du med elin om imorgon eller? :D

2010-08-31 @ 20:16:16
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0