Hemma från Angelica

Nu är jag hemma igen, blir ett inlägg till trots att det är så sent är liksom inte trött än haha
Shit vad det blåser ute alltså och regnar om vartannat, kom ju knappt hem höll på att blåsa av vägen.
På tal om regn, haha, efter att jag och Angelica vart och solat och köpt B&J skulle vi hem till henne och
så märkte hon att hon inte hade någon nyckel på sig, vi var alltså utelåsta! Tur är bor hennes farmor & farfar
grannar med dem och de har en extra nyckel. Så när vi står där och väntar på att någon ska öppna dörren
säger jag "Ah det är ju tur att det inte regnar" och precis när jag avslutat meningen börjar det ösregna!
Och då menar jag verkligen ÖSregna! Vi brister ut i världens asgarv haha precis i samma veva som farfarn
öppnar dörren, han måste trott att vi va höga eller ngt för vi kunde inte sluta garva haha.

Vi kollade på två filmer och emellan dem åkte vi tillbaka till jobbet och köpte mer godis XD snacka om fetton!
Vet inte hur många tusen kalorier jag ätit idag alltså. Det blev faktiskt en ciggis också =/ fan fan fan!
Skulle verkligen inte röka men Angelica köpte ett paket och när jag såg det blev jag bara så suuuuugen!

Nu blir det sängen :) får försöka somna även om jag inte är trött, vad ska jag annars göra?
Orkar inte kolla mer film och finns inget roligt att göra på datorn =/ och min man sover sen länge
booooooring.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0