hemma från jobbet

Usch, inte mycket bloggning idag!
Det ogillar vi, men nu är jag hemma från jobbet iaf.
Jobbade själv en lördagkväll vilket nästan aldrig händer,
jag har inte gjort det innan iaf. Man brukar vara två men nu
var cheferna inte hemma. Det var verkligen jättemycket folk,
men det är bara kul :)

Saknar att umgås med min pojkvän =/ vi sover nästan bara ihop.
Vi hinner knappt ses, speciellt inte eftersom jag jobbar så mycket helg
då han är ledig och han jobbar vardag då jag är ledig

Denna helgen tex:
fredag - båda jobbar dag, kvällen skulle han hjälpa en kompis och jag på NRJ
lördag - han har bestämt träff med bilköparen och jag ska på släktkalas och jobba kväll
söndag - jag har möte på morgonen, han ska på släktkalas vid 2, jag ska jobba vid fyra

tråkigt =/ men men, man får ta vara på de små lediga stunder man har tillsammans <3


Bild från i somras :) då vi åkt vattenskoter..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0