Herregud, vilken eftermiddag/kväll!

Åh, fy fan vilken arbetsdag jag haft idag! Fy fan.
Internet lägger av, vilket betyder att kortterminalen inte heller fungerar.
Och egentligen hur många människor går runt med kontanter nu för tiden?
Jo det ska jag säga, typ NOLL? Alla blir svinirriterade på mig, som om det är mitt fel?
Ja, jag gjorde nog så att internet internet inte fungerade bara för att jävlas,
för det är ju så kul!

Jag pillar och grejar med nätverkskablar, strömkablar och allt vad det nu heter,
startar om modemet, startar om datorn och försöker med felsökningar och reparationer.
Men nej inget fungerar, cheferna är inte hemma så de kan inte komma och hjälpa mig,
i min desperation ringer jag Marcus som kommer till jobbet och försöker att hjälpa mig
och han brukar alltid lyckas hjälpa mig när vi har problem med datorn och internet här hemma
men inte här, icke sa nicke. Ingenting hjälper! Han blir också irriterad. Ringer telias support,
men klart att de har stängt då (Y) Marcus åker hem igen och jag blir helt tårögd av
hjälplöshet och frustration haha tönten.

Skiter i det efter hundra försök till..
Inte bara det att kortköp inte funkar, eftersom inte nätet funkar kan jag inte göra tidningsreturen
som manalltid gör på kvällen, inte kan jag slå ut filmer som kommit in under dagen så att de kan
hyras ut igen, så nu står världens hög med filmer på disken! Och jag kan inte heller skriva ut
vägg tidningar till travet i morgon. Hoppas på att allt detta löst sig tills i morgon, det är jag som
öppnar butiken i morgon och om det inte funkar vet jag inte hur det ska gå!
Om det funkar har jag allt arbete från igår att göra =( åååååååååh, är arg!

Nu blev det ett långt och tråkigt inlägg haha men jag var bara tvungen att skriva av mig,
vet att jag sa at jag inte skulle skriva mer idag men nu blev det så iaf haha.
Skriver mer i morgon =) kanske innan jag går till jobbet, om jag orkar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0