ingen gymrunda :(

Det blev inget gym idag i alla fall..
Satte mig i bilen för att åka dit, så ser jag att tankmätaren lyser =/
Och jag är pank! Har typ 77 kronor kvar denna månaden och vågade
inte chansa på att jag kom fram och tillbaka till kungsbacka på den tanken.
Det fick bli en liten prommenad i stället :)

Nu är jag tillbaka och har duschat och plockat upp på rummet lite så att Marcus inte får spatt
när han kommer hem, haha. Såg ut som fan här! usch, men nu är det hyffsat rent iaf :)
Sitter här i soffan med Macus bärbara dator i knät och kollar på the Hills, har redan sett programmet
men ändå kollar jag, det är mys haha och jag har inget bättre för mig, skulle behöva föna håret
och sminka mig innan jobbet, men tror jag skiter i det och ser ut som, ja jag vet inte vad XD
Nä då, jag är så söt utan smink!



Jag har nyss börjat använda Arctic serien från cosmopharma, en serie av ansiktskrämer osv.
I tre veckors tid nu har jag använt mig av deras mjölk-sminkborttagning, ansiktsvatten,
ögonkräm och dag/nattkräm :) Denna serien är för yngre hud, alltså hud som inte behöver anti-age
produkter än, alltså om man är under 25. Tror det är då man ska börja använda sånt, usch,
låter jättetidigt men man får ju börja innan man fått några rynkor. Ögonkrämen ska förebygga
och dämpa mörka ringar och påsar under ögonen. Känns redan efter tre veckor som att huden
är mycket finare och smidigare, men jag tror inte den är något för de med fet hud.
     Nu börjar the City :) efter programmet måste jag åka till jobbet. Så får börja klä på mig 
och göra mig i ordning, kommer hem ganska sent, vid tio typ så jag skriver mer i morgon :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0