Jaha, då har man startat en blogg..

Låg och tänkte ett tag igår innan jag skulle somna och fick för mig att starta en blogg.
Har aldrig riktigt velat göra det innan, jag menar, det är jättekul att läsa andras bloggar
själv följer jag flera stycken, så det är inte det att jag haft något emot bloggare.
Har liksom bara aldrig känt ett "behov" eller "sug" efter att ha en egen.
Haft ganska mycket att göra de senaste månaderna också så har inte haft tid att sitta vid
någon dator så mycker heller. Det har varit skola med massa slutprov, bal, student, utomlandsresa
och jobb, jobb i mängder! Har jobbat väldigt mycket det senaste halvåret, men nu vet jag inte riktigt
hur det kommer bli med det, vet inte hur mycket jag kommer kunna jobba, det kanke blir en arbetslös
höst för mig, då tänkte jag, då kommer jag ju ha tid att blogga ;)

Så ja, nu har jag också en blogg! Vi får se vad det blir av det, det verkar ju jättesvårt!
Vad är det för jävla designer man kan välja bland sen? haha jaja, det blir den här till att börja med iaf.
Tyckte den var lite söt ^^, Och kan man inte ändra typsnitt och storlek på texten? Denna va ju jättejobbig!
Vi får väl se om jag får ordning på det hela, man lär sig nog ganska snabbt..
förhoppningsvis :S haha


Kommentarer
Amanda

Jag kan hjälpa dig, jag är fan bäst på designer och typsnitt. h3h3h3hh3

2010-08-23 @ 14:08:24
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0