matlagning med mor

Nu har jag precis ätit, blev en väldigt sen middag
med tanke på att jag stannade i Kungsbacka mycket längre än planerat pga av allt som hände så blev allt försenat.
Men nu har jag och Mamma iaf lagat mat tillsammans :) Det blev en av mina favoriträtter, indisk köttfärsgryta,
låter inte så gott men den är suuuper! Så nu är mitt första recept inskrivet i receptboken (Y)
Den är så himla praktisk, man kan fylla i vilka viner som passar till, hur många stjärnor man ger rätten,
svårighetsgrad och massa mer, så himla kul att ha sen! Ska samla alla mina favoritrecept här i!
Bara älskar min mammas mat, så nu ska vi försöka laga mat tillsammans en dag i veckan
så jag får ihop lite recept tills jag och Marcus flyttar om ca 4 månader :)

Här får ni två bilder på min kära bok :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0