nyinköpt

Försov mig i morse, klockan 10 skulle jag vara i kyrkan på gudstjänst
för att därefter gå på söndagsskolemöte, vi behövde sätta upp nya tider för hösten.
Så blev lite stressigt i morse så han inte blogga :)

Men nu är jag här och tänkte visa lite bilder på vad jag shoppat :)
Skrev ju typ i förrgår att jag beställde lite saker på nätet, detta är alltså det:


1) mina 16 centimetare från nelly ♥ underbara! inte jättesvåra att gå i, i och med platån och kilklacken.
Skaver lite mellan stortån och den andra tån för det är en sån grej emellan för att foten inte ska åka fram
3,5 av 5 poäng, lite väl höga, kunde varit typ 13 cm. (de ser dock gråare ut IRL)
 


2) Klänning med djup rygg, också från nelly.
Verkligen jättefin, men KORT! =/ så kanske passar mer för en middag än för att shejka på klubben.
Denna får faktiskt också 3,5 av 5 just för att den är supersnygg men för kort..



3) Försökte göra den här bilden lite suddig och mindre för att inte visa för mycket XD
Men här är min nya bh-bikini från ellos :) skön, fin men lite liten för mig, men görs inte i större kupstorlek.
4 av 5, gillar mönstret, men den borde göras i D kupa



Sen hade jag ju beställt en neonrosa bh också, men fick den i DD haha, så den skickas nog tillbaka :)
Hoppas mina leopard uggs från have2have kommer snart :) Såg om det var dessies eller paows blogg
att jag var före med att upptäcka dessa härliga skor ;) stoooolt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0