Vilken dag!



Puh, äntligen hemma från jobbet.
Vilken dag det varit alltså, idag igen!
Åkte ju dit i morse i hopp om att internet skulle fungera,
men nej inte gjorde det det. Ringde telia som började
snacka massa skit jag inte förstod, tillsist sa de att de
skulle skicka några tekniker till mig.
Timmarna gick, filmer dröste in, hade säkert 40 st inne
som behövde stämplas ut!
Tillslut kom det två killar, de kollade på modemet och
testade att byta ut det mot ett nyare.
Modemet hade alltså gått sönder, antingen av ålder XD haha
eller av åska/vind. Så nu funkar allt igen iaf :) lagom tills
jag skulle gå hem typ, hade hur mycket som helst att göra i slutet!
Plus att tobak och tidningar kommer på tisdagar haha
kul men påfrestande dag!

Nu ska jag duscha sen åka till Angelica där det nalkas filmkväll
Bara sett en av de fyra nya filmerna än :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0