59 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 24½
2. Vem var den sista du träffade? Min sambo
3. Hur lång är du? 170 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Baby Mama
5. Vem ringde du senast? Marcus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ring mig älskling så jag vet att du lever" till Marcus igårkväll haha
7. Vad är dagens planer? Kanske gå på öppethus på den nya dansskolan, jul på liseberg och sen minijulafton
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda. Beror på till vem, och vad det handlar om.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? Idag :)

11. Vilken ögonfärg har du? Melerade, mest gröna tror jag
12. När vaknade du idag? kommer inte ihåg, haha halv tio typ?
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, pappa tog hem en katt från Norge nån gång XD underbar katt!
14. Vilken är din favoritplats? stränder tror jag, gärna ensam vid typ soluppgång/nedgång
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet faktiskt inte =/
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag och Marcus flyttat till hus med våra blivande (förhoppningsvis) två barn. Vi är gifta och har det bara bra helt enkelt. Skulle vara kul om man hunnit bli barnmorska till dess också :)
17. Vad skrämde dig som barn? myror XD
18. Vem fick dig att skratta senast? Elin igårkväll eller Marcus tror jag :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag äger ingen iaf ;P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Haha ingen egentligen XD en stationär och en bärbar, men båda är Mackans ;) så det ska va ;P haha

21. Sover du med eller utan kläder på dig? väldigt olika, ibland myskläder, ibland inget men kanske oftast trosor och stor t-shirt :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5st (dubbelsäng)
23. Hur många landskap har du bott i? Bara Halland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor helt klart!
26. Är du social? Ja det tycker jag :)
27. Vilken är din favoritglass? choklad!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, resa, investera
29. Tycker du om kinamat? Nja, hellre thai
30. Tycker du om kaffe? Ah, fast helst latte

31. Vad dricker du till frukost? skäms att säga att jag knappt äter frukost=/ så oftast inget
32. Sover du på någon särskild sida? sover ganska jämnt på båda tror jag
33. Kan du spela poker? nja, är ju inte skillad men kan kan jag väl
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? Kanske, tyvärr.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yepp
37. Vill du ha barn? Ja! Helst så snart som möljligt!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej jag tror inte det faktiskt.
40. Föredrar du havet eller en pool? hm, svåårt! vet ej..

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och framför allt resor.
42. Äger du dyra smycken? Jag äger 7 guldsmycken som jag tycker väldigt mycket om.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Choklad och coca cola igårkväll hos Elin :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min sambo! <3
46. Välj ett ärr på din kropp? Under min underläpp, bet igenom den när jag va liten =/ aj aj
47. Vad har du för ringsignal? Gud haha vet inte vad den heter XD
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har nog någonstans.
49. Flirtar du mycket? Nej det tycker jag inte, kanske något väldigt oskyldigt ibland, men känner inget behov av det faktiskt :) Har det bästa man kan få hemma <3

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma :)

51. Kan du byta olja på bilen? Nej (a) :$
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte än XD
53. Vilken var den senaste bok du läste? 14 år till salu (pinsamt, det var i somras!)
54. Läser du dagstidningen? Nej inte så ofta, ibland på jobbet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte nu längre.
56. Dansar du i bilen? Ibland. Men jag sjunger mest :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Gud ingen aning, får fråga Elin XD det var i hennes bil haha
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? åh, svårt. Eller jo, ett telefonnummer till en kund
59. När var du i kyrkan senast? Söndagsskola för någon vecka sedan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0