Ändrade Planer

Sitter på jobbet och skriver.
har haft hur mycket kundersom helst men nu verkar det vara en lucka.
Har blivit lite ändrade planer för ikväll.
Istället för att åka hem åker jag och Marcus efter mitt jobb till Alingsås där hans mamma bor och sover där.
Hans mamma och sambo är i sälen nu så vi blir ensamma.
Anledningen till att vi åker dit i natt är för att vi tänkte pilla lite i lägenheten i morgon på dagen.
För att flytta grejer och så behövde vi låna deras bil med dragkrok ochderas släp.
Eftersom det är så långt från Onsala till Alingsås så tänkte vi att vi utgår därifrån i morgon
istället för hemifrån då det blir så mycket tid i resväg då.
Dagen kommer bli stressig nog.

Så i morgon utgår vi tidigt från Alingsås och handlar lite möbler
och börjar förhoppningsis flytta in lite saker i lägenheten :)
Sen blir det nog lite förfest där och sen trerätters och utgång på Parken :)
Sover nog vår första natt i lägenheten i morgon natt också!
Orkar inte åka hela vägen hem från Göteborg när man kan gå hem ;)

Puss på er om vi inte hörs innan det nya året!
Ska försöka uppdatera men tror inte jag har tillgång till någon dator i morgon..

Efter mitt jobbpass idag förresten så är jag ledig fram till och med 4 januari!!
Har inte varit ledig 5 dagar sen i sensomras haha
Ska bli hur skönt som helst, hoppas vi får klart det mesta i lägenheten :)



Kommentarer
emma

inflyttningsfest therese ;)

2010-12-30 @ 22:35:49
URL: http://lapalma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0