Brrrr..

Brr.. riktigt kallt är det ute nu alltså!
undra hur många minus det är ikväll.
Frös ganska rejält på min promenad till jobbet,
trots att jag hade varma skor, jacka, vantar och mössa.
Usch usch..
Tur att jag fick skjuts hem av kära mamma iaf :)
Gå hem vid halv tio-tiden är nog inte så skönt faktiskt,
speciellt inte om man frös mitt på dagen när solen var uppe.

Älsklingen min har jobbat över men kommer nog hem vilken sekund som helst.
Har tagit fram mjölk, hallonsylt och corn flakes, så det ska vi festa loss på när han kommer ;)
Mums! Inte äit middag idag så är vrålhungrig XD


Kommentarer
Pameee♥

Hej fin blogg har du:D besök mitt blogg och kommentera den gärna!^^

2010-12-02 @ 22:21:23
URL: http://pameee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0