Busy Monday

Har haft fullt upp hela dagen, som vanligt nu för tiden haha
Dagen börjades med jobb till 16.
Tog bussen in till kungsbacka och mötte upp Amanda vid solningen.
Var skönt att sola lite nu när det är så kallt ute.
Efter vi hade solat mötte vi Elin på Subway och käkade :) gott!
Mätta och belåtna åkte vi hem till Amanda och bytte julklappar :)
Kan visa i bloggen vad jag fick, men det gör jag i morgon, är för trött för att fota nu.
Sen blev det top model final :) innan vi åkte hem kollade vi lite dansklipp på youtube.
Elin och Amanda anmälde sig till Dancehall vilket jag också gjorde nu när jag kom hem.
Så nu har jag precis anmält mig till den dansen samt contemporary och commercial street.
Nu blir det alltså dans tre dagar i veckan i stället för en :) tisdag, onsdag, torsdag.
Kunde varit lite mer utspritt, men men, haha.

Nu ska jag mysa ner brevid min man och sova, är såå trött.
Jobb i morgon också=/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0