Dessa helger alltså!

Gud, mina helger är de stressigaste dagarna på hela veckan!
Jag gillar knappt helgen längre, eller jo, men man vill ju hinna med så mycket!
Jag jobbar oftast varje fredag, lördag och söndag,
men eftersom det är helg vill man ju hitta på roliga saker också så jag trycker alltså in sådant mellan jobbpassen, detta gör att jag blir super upptagen och trött och därefter sjuk.

Sjuk är något jag blivit denna helgen =/
Igår efter jobbet så åkte vi raka vägen på inflyttningsfest hos en släkting.
Hur kul och trevligt som helst och jättemysigt att Marcus ville följa med,
men på kvällen kände jag att jag började få riktigt ont i halsen och idag är det bara värre.

Idag har jag jobbat dubbelt, söndagsskola och mitt heltidsjobb, nu är jag dödligt trött..
Skulle kollat på Harry Potter med Elin och Amanda egentligen men orkar verkligen inte det,
så är bara hemma i stället, ska snart äta, kolla på teen mom klockan sju och sen SOVA!

Jobb väntar i morgon ;/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0