En månad kvar!!


Nu är det bara en månad tills jag och älsklingen flyttar ihop "på riktigt"
En månad kvar tills vi får vår lilla lägenhet som vi längtat så efter <3
En månad tills vi tar ytterligare ett steg framåt.
Åh, jag längtar så jag blir galen!
En månad är verkligen ingenting, men låt tiden gå fort nu!
Vi har t.o.m en nedräkning på datorn så vi ser varje dag hur många dagar det är kvar.

Nu har vi iaf filat på hur vi ska inreda lägenheten på bästa sätt,
det är inte lätt när det är så litet ska ni veta!
Jag vet att jag lagt upp planlösningen här i bloggen innan,
men nu gör jag det igen för denna gången har jag ritat in hur vi ska ha möblerna.
Skalan är väl inte helt perfekt kanske, hade ju ingen linjal och så på datorn.
Men vi har gjort det med linjal på papper så att det stämmer och då ser det ut såhär :)
Tyvärr får vi gå ner från vår 180 säng till 120 säng =/
Känns lite trist men det blir helt klart bäst så.



Kommentarer
LINDAVIOLA!

Åh, så mysigt!

2010-12-02 @ 15:44:43
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0