Fullspäckad dag

Nu jag äntligen hemma efter en lång men rolig dag :)
Dagen började med Elin, vi skulle sola och shoppa, men ack, det var stängt till solningen.
Shoppa gjorde vi iaf :) Bild ner ni nedan.
Sedan sprang vi på gamla klassisarna Julia och Emma, hundra år sedan man träffade dem!
Vi passade på att fika en snabbis innan Elin började jobba.
Sen vid kvart över ett träffade jag Emma Drake :) Har inte träffat henne sen i somras tror jag!
Det var hur kul som helst att träffa henne, tyvärr kunde vi inte ses mer än 2 ynka timmar,
eftersom jag skulle börja jobbet klockan 4 i Onsala.
Emma är en sån person som verkligen ger mig energi!
Såfort man är i närheten av henne blir man glad
, så himla synd att det inte blir av oftare att man ses.

Jaja, nu är jag hemma från jobb också, har även fått i mig lite käk :)
I morgon blir det jobb, samma tid som idag.
16-22 med andra ord :)

Strumpbyxor, vanliga samt med mönster - Lindex
Naglar -
H&M
Fransar -
H&M
Örhängen -
Gina Tricot
Halsband -
Glitter

Köpte även ett genomskinligt läppglans som jag glömde ta med på bild :)
Men det är ändå inget att se, 29 spämm på H&M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0