Mina 4 senaste nyårsaftnar

Med nyår bakom hörnet, redan i morgon faktiskt,
tänkte jag visa lite bilder och skriva om vad jag gjort de fyra senaste nyårsaftnarna.
Satt och tänkte lite på det och jag är ganska nöjd faktiskt med mina gamla firanden :)

2006
15 år gammal
Firade hemma med mamma, pappa, lillebror och älskling :)



2007
16 år gammal
      Firade med bästavän Amanda och våra män hemma hos mig :)
Emelie och Stefan kom även senare på kvällen.



2008
17 år gammal
Firade även denna gången hemma hos mig,
med båda bästa vännerna, Elin och Amanda,
samt massa klasskompisar och diverse andra kompisar haha
Det var riktigt kul faktiskt.
Även denna natt gick en nära släkting till mig bort, Mindy.
Det var självklart mindre roligt och jag saknar henne fruktansvärt mycket


2009
18 år gammal
Firade nyår i sälen med älskling och hans familj.
Det var väldigt mysigt och romantiskt att kolla på alla fyrverkerier där i all snön :)



Jag har alltså firat en nyårsafton med Amanda (plus våra pojkvänner)
En med både Amanda och Elin (plus pojkvänner m.fl)
Och detta året blir det med Elin (plus pojkvänner)

2005 firade jag hemma hos älskling (vår första nyår)
men från den dagen har jag tyvärr inga bilder



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0