Mys efter jobben

Efter att både älsklingen och jag slutat jobba så mötter vi i mataffären,
blev lite gott som följde med hem :) ska ha lite mys här hemma ikväll.
Älsklingen har blivit smittad av mig så han ska va hemma i morgon och jag jobbar kvällen.
Efter vi handlat åkte vi raka vägen hem och la oss i bubbelbadet, jättemysigt.
Han prata igenom lite saker också, allt från nyår och lägenheten till hur jag ska göra med mig utbildning.
Känns skönt att ha pratat ut lite :) även om alla saker är roliga saker :) det är ju inga problem.

Gud vad jag älskar dig, och jag ser fram emot att börja ett nytt kapitel i våra liv nu snart :)<3


Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 30

Först måste jag säga ett jättestort grattis till att du kom in! :D



Och sedan är jag naturligtvis nyfiken på hur planen blir nu, ska du hitta på utbildningen :) ? Det hoppas jag att du ska!



Och jag måste hålla med dig, han är helt fantastisk, även att han själv inte tycker det ;) Hih.

2010-12-10 @ 08:29:29
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

vad mysigt :)

haha jäpp förstår vad du menar :)

kram

2010-12-10 @ 08:49:53
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 30

Ja, gud ja! Jag skulle också tycka det var läskigt om jag hade sökt och kommit in! :D Men eftersom du vill läsa vidare så tycker jag att du ska ta chansen - att starta är alltid bra, för sedan märker man juh om det är någonting för än eller inte :)

2010-12-10 @ 09:12:22
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0