Myskväll

Inte mycket tid för bloggen idag..

Har precis kommit hem från jobbet,
mådde faktiskt lite bättre idag, har inte nyst så mycket.
Har mindre halsont och än så länge ingen huvudvärk.
Är inte jättetrött heller men jag känner mig ännu inte som vanligt.
Jaja :)

Nu blir det iaf myspys :D Har städat ordning lite snabbt på rummet,
ställt ut lite ljus som jag snart ska tända :)
För snart kommer mina flickor hit, Elin & Amanda.
Vi ska äta kladdkaka och se på Harry Potter, 5an & 6an
SEN BLIR DET BIO!! (inte ikväll dock haha)


Bild från i somras, Amanda, Elin och jag i turklandet <3 tiiider det!


Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 30

Nej, men nojig tycker jag inte att du ska vara - det är juh värt att försöka! :) Jag slutade med mina p - piller i Januari, och vi blev gravida i i slutet av Maj. Men vi planerade som sagt inte att bli gravida.



Men jag vet de som skyddar sig med kondom när de väl slutat med p - piller i ca. ett halvår - ett år för att "giftet" ska ur kroppen. Sedan har jag hört, från en dokumentär, att kvinnans kropp försöker arbeta emot spermierna för att de inte "tillhör" kvinnans kropp. Och med tanke på det är det ett mirakel att bebisar blir till! :D

2010-12-08 @ 18:59:35
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

vad har du för tatuering då? =)

kram

2010-12-08 @ 20:31:48
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0