Öppethus på Danshuset

Just det, jag gick ju på det öppnahuset för dansen även fast jag var ensam :)
Det var verkligen HUR kul som helst! Ångrar verkligen inte att jag gick dit.

Hann testa på två nya danser:

- contemporary (modernt) har alltid velat dansa det. Det var jättekul och intressant men framför allt känslosamt,
blev liksom rörd av stegen och musiken. Det var ganska svårt dock, testade en fortsättningskurs.

- dancehall, testade jag också på :) typ "negerdans" (utan att vara fördomsfull) alla var faktiskt nästan mörka.
Men många mörka har ju den takten i kroppen som vi saknar. Dansen var så sjuuukligt jobbig!
Jag höll på att dö, men det var skitroligt och inte likt något jag testat innan.

Det var kul att gå emellan två så här olika danser haha.
Så olika men ändå lika, allt handlar om känsla.
Känsla känsla känsla.
Gaah va kul det var! Ser fram emot att börja.
Ska nog köpa ett VIP kort på danshuset så jag får dansa upp till 6 kurser för samma pris som tre.

Tror jag ska gå dessa:
- commercial street
- dancehall
- zumba
- contemporary

Men vi får se vad det blir och hur mycket jag hinner med och vad som passar mitt schema :)


Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 32

Fett roligt :) Jag älskar modernt och ÖNSKAR att jag var bättre på dancehall men jag har lite svårt för det. Typiskt :P

2010-12-20 @ 07:40:21
URL: http://hejtina.blogg.se/
eroooticaaa

haha sånt som händer :)Tack så mycket! ja det är en ganska lång tid eftersom jag bara är 19 år:)Vi flyttade ihop för 13 månader sedan :)

2010-12-20 @ 11:25:56
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Sara

hejhej, hur är de? haft en bra helg?

2010-12-20 @ 15:44:06
URL: http://powersara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0