Shopping, julstädning och granklädning (?)

Nu är jag hemma från stan :)
Eller ah, har varit hemma ett tag. Jag och Marcus hoppade i badet när jag kom hem.
Jag och Jessica fick iaf köpt våra sista julklappar vilket känns väldigt skönt.
Nu har jag och älsklingen lite julstädning här hemma, såg ju ut som fan.
Klarar inte av när det är för stökigt när man vill ha mysig julkänsla i kroppen.
Jobbar ju hela dagen i morgon och direkt när jag kommer från jobbet då så är det uppesittarkväll.
Så städar vi inte nu kommer det inte bli gjort innan julafton.
När vi är klara så ska vi och mamma och pappa klä granen och äta middag.
Vi brukar alltid vara sena med att få upp och klätt granen haha. Men bättre sent än aldrig :)

Ska försöka få lite kort på det jag shoppat idag samt vad jag fick i julklapp av Elin och Amanda i måndags.
Det blir bara aldrig av, har så mycket att göra hela tiden. Men vi får se om jag hinner senare ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0