Urinvägsinfektion

Tar till en gammal bild från i sensomras då jag hade mensvärk XD haha
Dock är ju inte bilden seriös, men nu har jag iaf ont igen..
Inte pga mensvärk dock utan urinvägsinfektion =/ suck
Det är inte första gången, får det lätt på vintrarna tyvärr.
Jag får gå med blöja från och med nu för att hålla mig varm mellan bena haha
Inte kul, så kvällen har spenderats på sjukhuset med älsklingen,
men nu har jag iaf äntligen fått i mig min första tablett antibiotika.


lite glad är jag iaf då jag hunnit shoppa lite efter jobbet och innan sjukhuset :)
Medan jag väntade på att Marcus skulle sluta jobba för att hämta upp mig och åka till doktorn,
hann jag minsan sätta sprätt på lite pengar ;)
Köpte bla. ett par jeans, myströja, fintröja och ett par ljusa leggins :)


Kommentarer
Amanda Sellersjö

haha fyfan va segt. hur jobbar du imorgon? fick inte solat idag, så tänkte ta det imorgon istället

2010-12-28 @ 21:38:20
URL: http://amandats.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 34

Jag har faktiskt aldrig haft UVI. Jag har tur ;)

2010-12-29 @ 20:57:46
URL: http://www.hejtina.blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0